~Rumah Ku Syurga Ku~



Thursday 17 November 2011

~Bola Sepak~


Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah pada pasukan Bola Sepak Malaysia....Syabas Harimau Muda menentang Garuda Muda 1 - 0

petang semalam en.somi dah bgtahu awal2..."mlm ni kita tgk bola sama2 tau...tgk sampai habis jgn ayang tido pulak"....hahahaha...memang en.somi dah masak ngan perangai aku ni kla teman dia tgk bola mesti 45minit pertama jer...pastu aku tgk bola dalam mimpi...tak boleh tahan la mata ni mesti nak terlelap jer bila tgk bola...tapi kla pi stadium tak der yer la aku wat cam tu...

sebelum perlawanan bermula en.somi tanya agak2 malaysia boleh menang tak?aku dengan selamba yer jawab kla main macam lawan kemboja haritu memang xder harapan la....macam nak demam la jg aku tgk perlawanan bola mlm td...nasib baik la pemain2 malaysia main dgn penuh disiplin dan penuh semangat....yang penting kita menang 1-0 dengan Indon...pada muka diaorg tu la berlagak sangat...

apa2 pun Syabas utk penjaring gol Syarul Azwari dan juga Khairul Fahmi yg telah bekerja keras menjaga gol Malaysia drpd dibolos....

Harimau Malaya Boleh!!!


***bersemangat la pulak makcik ni...:)...tapi kla dega lagu kat atas tu lagi la bersemangat... 

No comments: