~Rumah Ku Syurga Ku~



Thursday 9 February 2012

~Alhamdulillah~

Salam Hujung minggu semua....
Alhamdulillah skrg ni usia kandungan ku dah masuk 5 bulan...
Mengandung kali ni alhamdulillah tak der sebarang alahan @ morning signel....
Harap2 diberi kesihatan yang sempurna sehingga baby ni keluar...
Minggu lepas ada chekup kat klinik kesihatan...
pastu nurse tu suruh aku wat scan tgk baby ok ke tak....
En.somi pun terus bawa aku pi scan kat KPJ kajang...
1times la berurusan kat KPJ ni, sebelum ni dtg melawat adik iparku bersalin kat sini...
memang berbeza la layanan hospital berbayar ngan free kan...
 Lepas tunggu dlm 10minit nombor aku pun naik...
berdebar2 la jg nak tgk baby...dlm hati berdoa byk2 semoga kandungan aku ni sihat...
aku minta doktor scan 4D tapi doktor cakap baby kecil lagi jd mcm rugi la, kla nak scan 4D kena tg kandunganku 6bln ke atas....
jadi doktor wat scan 3D sajer...
tapi memang memuaskan la sebab sblm ni time aku pregnant setiap kali pi scan xpernah faham apa yg doktor tu tunjuk kat tv skrin tu...
tapi kali ni memang2 teruja la bila nampak baby aku gerak2...
nampak kaki, peha, tangan, uri....
en.somi pun excited sesangat bila dpt tgk baby tu gerak2....hihihi (ala2 jakun gitu)
Alhamdulillah doktor cakap kandungan aku sihat n baby pun sihat...
xsabar nak tg usia kandungan 6bln nak wat scan 4D...

QasehRuhu

2 comments:

Epal merah said...

waaa.. dh leh scan baby..
tp xnmpak lagi jantina dye ekh??
smoge kekal sehat smpai baby tu lahirr yerr.. eh..smpai baby tu besauu :p

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Qaseh_ruhu said...

tq kakak chika...lum nampak lg...xper bila dah nampak nanti akak wat n3 lain...hihihi