~Rumah Ku Syurga Ku~



Thursday 20 June 2013

~Anak Dara Kecik~

Salam Sayang Semua....
fuh...bersawang2 aku punya blog ni...
semenjak ada anak dara kecik ni blog aku aku pun terapung2....
kejap buka...kejap tutup...bkn xder idea nak tulis...
tiba2 je kepala otak aku ni jem nak buat ayat....

Sebelum ni aku dah perkenalkan anak dara kecik aku yg br kuar oven....
Moh aku nak perkenalkan lg anak dara kecik aku nak semakin membesar ni...
Budak kecik yg suka membuli kakak Qaseh...
Lagi2 kla tgk kakak Qaseh tgh tido @ baring...
Itulah peluang terbaik dia nak tarik rambut @ tindih kakak...
Apalagi kena la tolak ngan si kakak...
Lepas tu sorg menangis sorg menjerit...
Huh...memang mencabar...kat sini aku dah xtahu nak marah sapa...
Bila marah kakak......mula la si kakak kata kita xsayang dia...
Nak marah adik....ummmm....bkn yer dia tahu apa pun....
Betul2 buntu dibuatnya....


Ini la Anak Dara Kecik aku

QaSehRuHU

No comments: